Online toborzás

Megváltoztak az álláskeresői szokások, a régi módszerek már nem működnek. A legtöbb cég különböző portálokon hirdet, ami olyan, mint az utcán elhelyezett hirdetőoszlop – vagy szembe jön a jó jelölt, vagy nem…

Ön is tapasztalta, hogy az álláskeresők kiemelkedően passzívvá váltak? Emiatt a hagyományos álláskeresői portálok sokat veszítettek az eredményességükből. A Humán Stratégiánál azt valljuk, hogy a 21. században 21. századi módszerekre van szükség. Keresse online toborzási szolgáltatásunkat!

Mi a világ legnagyobb álláskeresői adatbázisát használjuk: a közösségi médiát. Mivel a munkavállalók az elmúlt években könnyedén elhelyezkedtek, minimálisra csökkent a tudatos álláskeresők száma, akik önéletrajzot írnak és az álláskeresői portálokat használják. Ezért mi úgy döntöttünk, hogy célzottan megkeressük őket és tálcán kínáljuk nekik az álláslehetőséget.

A legtöbb ember szórakozásra és informálódásra használja a közösségi médiát, tehát napi szinten aktív életet él rajta. Mi pedig a tűpontos, alaposan megtervezett és célzott hirdetéseinkkel ebbe a világba csempésszük be partnereink ajánlatait. Nem várunk a jó szerencsére, hogy a releváns jelöltek véletlenül rátaláljanak a hirdetésre, hanem eléjük toljuk az álláshirdetést.

Hogyan működik? Első lépésben meg kell ismernünk a karaktert, hogy milyen munkavállalót keres a partnerünk. Ehhez szükséges kitölteni egy általunk küldött adatlapot, és a megadott válaszok alapján a hirdetéseinkkel megtaláljuk Önnek a releváns jelölteket nemre, életkorra, földrajzi elhelyezkedésre, végzettségre és érdeklődési területre való tekintettel.

Hirdetéseink hatékonysága objektíven mérhető, hiszen látható, hogy hány embernek jelent meg az ajánlat, és hányan mutattak érdeklődést iránta azzal, hogy rákattintottak. Többféle kreatívot is készítünk, így biztosak lehetünk benne, hogy nem az ablakon szórjuk ki a pénzt, hanem a leghatékonyabb módon költjük el.

A módszer remekül működik, mutatunk is rá két konkrét példát. Egy kistérségi partnerünk azt állította, hogy a környéken már lehetetlen munkaerőt találni. Mi három hét alatt 280 műszakos munkát vállaló operátort biztosítottunk számára online toborzással.

Egy másik megbízónk építőipari vállalkozás, amely már évek óta szenvedett a szakképzett hegesztő munkatársak toborzásával. Hatékonyan megtervezett és célzott online kampányunk két hét alatt 30 alkalmas jelöltet hozott össze a céggel, amelynek így gyorsan megoldódtak a problémái.

Nálunk nem az álláskereső talál rá a hirdetésre, hanem az álláshirdetés talál rá a jelöltre. Nézzen a jövőbe, és előzze meg versenytársait. Lépjen most!

Eredményes. modern. mérhető.

PRÓBÁLJA KI, KÉRJEN AJÁNLATOT MOST!

ÍRJON NEKÜNK!

ÍRJON NEKÜNK!

Ha Önt is érdeklik szakértői megoldásaink, töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapunkat!